Green Raw Grød.

Standard

YAY! En deeeejlig morgenmad, som er RAW, 100% organic, og super nem…. Den er klart min morgen favorit, og kan varieres som man nu kan li den… 🙂

Ingridienser:  1 Portion.

2 alm størrelse (røde) æbler.

1 moden lille pære.

1 stilk bladselleri.

Frisk Spinat (en STOR håndfuld)

Saften fra en halv appelsin.

2 dadler (udstenede)

Valgfrit:

1 SPSK knuste hørfrø eller 1 SPSK hampfrø.

 

Topping:

Banan i skiver og gojibær.

Evt. et drys kanel.

 

How to do:

Befri æbler og pære for kernehus, skær i grive tern.

skær bladselleri i grove tern.

put alt i blender, og bleeeend til en fløjelsblød konsistens.

—–> Spis!

 

Enjoy! ❤

About veggiemam

Passion for mad... elsker mad i alle afskygninger....Jeg har det seneste 1½ levet vegetarisk, men er nu mere gået over til den veganske livsstil 100%.. Alt dette kommer denne blog til at handle mere eller mindre om :) Håber jeg kan give sprede lidt budskab, og sprede lidt glæde, inspiration og farver:) Jeg bor i den skønne by Rønne på Bornholm, sammen med min smukke datter, hvor vi kan bolte os i naturen, og suge til os af alt dens energi... Denne blog er tiltænk som god inspiration til alle der ønsker lidt mad UDEN kød, der vil både være vegetarisk, hovedsagligt vegansk og raw food... Enjoy--- Life

En kommentar »

Skriv en kommentar